Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
October 17, 2011
Image Size
1.0 MB
Resolution
2152×1584
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,577
Favourites
113 (who?)
Comments
38
Downloads
80

Camera Data

Make
HP
Model
HP Scanjet G4010
Date Taken
Sep 6, 2011, 7:49:22 PM
×
Eat it Yoshi by SilverxYoshi Eat it Yoshi by SilverxYoshi
darnit I actually miss that commercial xD

Can't imagine Boos taste like much, sorry Yoshi. :lol:
Meant to post this a while ago but I kept forgetting |D

Drawn and colored with Crayola colored pencils. :] not my best art by a long shot (lol let me count the errors XD), but this was more of a fun sketch :)
different lighting style yay :dummy:

aside from Baby Luigi's hands and Yoshi's right arm and hand, I kinda like this :D


Enjoy! :heart:




Baby Luigi, Yoshi (c) Nintendo
Art belongs to me, no stealing!
Add a Comment:
 
:iconkoopakrusher:
Koopakrusher Featured By Owner Edited Sep 23, 2014
Seeing this picture, it makes me wish Baby Luigi could ride on a Yoshi in the Yoshi's Island games, you know? Like in Yoshi's Island DS. I bet he'd let Yoshi gain a little more height with his jumps.

Anyway, I like this too, those outlines look so high in quality and so smooth and clean. I love how bright the colors are in this picture too! The shading for Yoshi's eye is really pretty! And Boo's expression, classically cute! :XD:
Reply
:iconsilverxyoshi:
SilverxYoshi Featured By Owner Sep 24, 2014  Hobbyist General Artist
Thanks so much for all the compliments~ :aww: :hug: 

I like having a smooth, bold outer line in my art. :) It makes everything focused and clean, like you mentioned. c:
Reply
:iconcadcrafer:
cadcrafer Featured By Owner Jul 27, 2014
Remember from SM64DS?
You can't eat.... GHOTS! 
Reply
:iconbomberdrawer:
Bomberdrawer Featured By Owner Mar 1, 2013  Hobbyist Filmographer
it's so colourful (green! :icongreencolorplz: ) shiny! :squee:
Reply
:iconsilverxyoshi:
SilverxYoshi Featured By Owner Mar 1, 2013  Hobbyist General Artist
Thanks! :) Yeah, I actually kinda like Yoshi's lighter green coloring now. ^^ :heart:


OOH SHINY 8D :iconexcitedplz:
Reply
:iconbomberdrawer:
Bomberdrawer Featured By Owner Mar 1, 2013  Hobbyist Filmographer
^^ :icongreenyoshiplz:
Reply
:iconmariosimpson1:
MarioSimpson1 Featured By Owner Nov 4, 2011  Hobbyist General Artist
Very cute!:aww: You're amazing at using colored pencils!:D
Yeah, that commercial was funny.:giggle:
Reply
:iconsilverxyoshi:
SilverxYoshi Featured By Owner Nov 4, 2011  Hobbyist General Artist
:blushes: aww why thank you, glad you like this! :aww: :heart: lol I still have so much to learn though :D
oh hey awesome, you remember it too? xD
Reply
:iconthegreendragongirl:
TheGreenDragonGirl Featured By Owner Oct 23, 2011  Student Traditional Artist
Hey... I thought everybody knew that Yoshi can't eat Boos! :O_o: Has something changed? :lol:
Reply
:iconsilverxyoshi:
SilverxYoshi Featured By Owner Oct 24, 2011  Hobbyist General Artist
Nope =P this was just something I drew for fun :)
lol can anything eat a Boo? :lol:
Reply
Add a Comment: